Thursday 26 September 2013

It's all about the shoes.

Give a girl the right pair of shoes and she can conquer the world. To je priča duga, skoro pa pjesnički opjevana nebrojenom količinom modnih, filmskih i televizijskih ikona, među kojima su ekstravagantne mega poznate dive i skromne djevojke iz susjedstva. Kladim se, evo - sad odmah iz prve bi se svatko od vas mogao sjetiti barem 5 poznatih citata o cipelama. Zar ne? :) Posebna je to priča. Usudila bih se reći, ljubavna.

Za većinu djevojaka cipele su ono "nešto", radi čega su spremne na puno odricanja (kako u medicinsko-bolnom, tako i u materijalnom pogledu), a sve zbog poradi osjećaja estetske nadmoći koju osjetiš čim po prvi put staneš na visoku petu. Neusporediv osjećaj! One koje su zakoračile bar jednom, znat će o čemu pričam :)

Neću se skrivati, i ja sam jedna od obožavateljica :) Nisam Imelda Marcos, ali cipele volim nježno i strastveno :D Poseban mi je fetiš na crvene cipele, ne mogu si pomoći. Da, da! Znam, znam koja je prva asocijacija na spomen istih - Dorothy i njenih legendarnih Ruby Red Slippers, cipelica čarobnih, ne samo po svojoj ljepoti već i po svojoj osnovnoj namjeni, budući da su bile stvarno čarobne cipelice. U obranu Zle Vještice s Istoka mogu samo reći da je stara imala vraški dobar ukus! Toliko su bezvremenski lijepe, da i nakon skoro pa 80 godina još mame uzdahe labilnih zaljubljenica u cipele.
Odat ću vam tajnu: sojedobno sam imala ideju napraviti sama takve cipelice, ili ih  naručiti kod postolara, budući da u trgovinama takvih nema za kupiti. No nekako me je ipak pustilo, ali s cipelama se nikad ne zna..

O cipelama bih mogla pričati satima - iskreno - neiscrpni su izvor inspiracije, pa tako su me inspirirali i na jedan komad nakita. Nazvat ćemo ga Somewhere Over the Rainbow, budući da svaka djevojka treba pravi par cipela da bi pokorila svijet. I dobro dođe ako su cipele još k tome i čarobne :)


posvećujem ih svima vama, moje drage ljubiteljice života na visokoj peti :*



Vaša Milushka
:)

2 comments:

  1. ovo je omiljeni film moje kćerke i mene...a cipelice si izvela preodlično! (čudna riječ, ali je volim :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to jedan od najdražih filomova :) Hvala, draga, na svim lijepim riječima i pohvalama, puno mi znače! :))

      Delete