Monday 18 November 2013

Orange Crush :)

Ovo je post o reciprocitetu inspiracije :) Divan je to osjećaj, reći ću ja vam! :D

Naime, jedna posebna djevojka, Tamara G. iliti popularna vlasnica slasnog bloga Cake by Design, koji btw toplo preporučam - jer naći ćete tamo ne samo zamamne recepte, već i fantastične fotke kao ilustracije - prije nekog vremena objavila jedan prekrasan post. Bilo je to uistinu najljepše priznanje mom kreativnom stvaralaštvu što sam ga iakada, ali ono.. ikada u životu dobila :) Prekrasan osjećaj. Stvarno.

Post je odje, ali ako vam se ne da čitiat u cjelosti, prepričat ću vam :D (zapravo, meni je to poseban gušt, i nemojte mi zamjerit :D ) Tamara bješe inspirirana mojim naušnicama, da napravi tortu nalik njima. 

 
Ovako su izgledale moje naušnice, i nakon blage modifikacije je ovako izgledala Tamarina torta. Meni je bila fantastična! Baš me je dirnulo to, pa nakon nekog vremena sam poželjela napraviti njenu original Orange Crush tortu, s narančom i čokoladom :) I evo kako je ispala moja:

Kako vam se čini? Dostojna kopija? :D Ja sam zadovoljna, nadam se da će se i Tamari svidjeti :)
I voljela bih da ovaj privjesak ona nosi ;)

Inspirirajte jedne druge (pa čak i mene, ako baš želite :D ),
voli vas vaša Milushka :*

No comments:

Post a Comment